Sunday Babe!


Hello Sunday & hello friends! esok 3 september udah. sik terasa lalu jak dah masuk bulan 9 oh. anniversary aku & boyfie aku :* semoga hubungan aku & boyfie aku b'kekalan untuk selamanya. aku sayang nya gilak gilak. aku harap sekda orang ketiga dalam hubungan mekduak. sik suka aku mun ada orang busybody pasal mekduak. mekduak pande jaga hubungan dengan bait bah. hubungan dirik ya jaga dolok before menegur hubungan orang, bena sik? :) sik sangka aku dapat gek dengan nya aih. masuk jak form 4 tok mekduak selalu kelaie sebab nya mala jak ngaco aku dalam kelas. nang sik suka lalu aku nanga nya. kenak la aku boleh sama kelas dengan nya oh? hahaha. dah lama lama ya sik tahan dah mekduak kelaie. kesian nya tanga aku tapi nya selalu minta 20sen dengan aku setiap hari. keparat nya ya :D jadi kawan la mekduak tek. mala jak nya contact aku. ada gek aku time ya kakya nya padah nya sanggup tunggu aku. janji nya dapat gek dengan aku. dah aku break dengan gek aku ya terus aku terima request nya ;) sebab aku nanga nya bait gilak dengan aku, caring & nya beri aku kasih sayang dengan sepenuhnya. nya sanggup polah apa jak demi aku. terharu aku ehh :') bagi tisu lok. apakah? :D aku padah dengan nya, "giney aku mok balas jasa kwu ya". nya jawablah, "aku mok kwu balas jasa aku dengan kesetiaan". aku boleh saja janji sekda halangan antara hubungan mekduak. hehe. dalam kelas duduk sama, study sama. (konon lah tek study sama) hahaha. mekduak cakap- cakap jak dalam kelas mun sik main cubit & paluk- paluk. oh alangkah indahnya~ hahaha. dah sekda kerja gik. banyak kenangan mekduak aie. boh riso yangg. aku akan ingat kenangan ya sampe bila- bila. huhu :3 sik pernah aku nanga laki nangis depan aku. nya jak nok pernah nangis depan aku. nya pegang tangan aku sambil madah iboh tinggalkan nya. huhh. nangis juak aku dengar nya padah camya :') untung aku dapat kwu yangg. I LOVE YOU SO MUCH Richmond Chabuk Billy! :* I will always love you \m/

Hey! Thanks for reading.